بهترین قرص برای افزایش قدرت بدنی
نوشته شده توسط : اولون فیت

بهترین قرص برای افزایش قدرت بدنی را می شناسید؟ چه برندی داروهای اصل برای افزایش قدرت بدنی را تولید می کند؟

افراد مخصوصا ورزشکاران از قرص های تقویت کننده عملکرد بدن برای افزایش قدرت، استقامت، استحکام، ریکاوری و سایر توانایی های فیزیکی که فراتر از آنچه برای فرد طبیعی در نظر گرفته می شود، استفاده می کنند. هدف از استفاده از این داروها بهبود ظاهر فیزیکی و افزایش قدرت است.

 برای افزایش قدرت بدنی چه قرصی بخوریم

استروئیدهای آنابولیک

استروئید جز اولین و بهترین دارو افزایش قدرت بدنی در بدنسازی می باشد. مواد شیمیایی موجود در این دسته خاص از استروئیدها، که شامل تستوسترون، آندروستندیول، آندروستندیون، ناندرولون و استانوزولول می شود، باعث افزایش حجم و قدرت عضلانی می شوند.

انواع داروهای استروئیدی

داروهای استروئیدی در نام ها و اشکال مختلف بصورت قرص و تزریقی قابل دسترس هستند که هرکدام به نوع خود منجرو به افزایش قدرت بدنی می شوند. در ادامه تعدادی از قرص های موثر در افزایش قدرت بدنی اشاره شده است.

  • کلن بوترول
  • هالوتستین
  • پروویرون
  • اکساندرولون
  • TBOL

کلن بوترول

کلنبوترول یک استروئید نیست، اما خواصی شبیه به استروئیدهای آنابولیک دارد، مانند افزایش توده عضلانی. با توجه به این خواص، از کلن بوترول برای افزایش میزان عضله سازی بدون چربی استفاده شده است.

هالوتستین

هالوستین به افزایش هموگلوبین و بهبود ساختار و توده گلبول‌های قرمز خون کمک می‌کند. این به عضلات و سلول‌های بافتی شما کمک می‌کند تا از سطوح بالاتر اکسیژن و مواد مغذی بهره‌مند شوند و به رشد، توسعه و بازیابی آنها از ورزش کمک می‌کند.

پروویرون

در قلب این استروئید خواص دارویی منحصر به فرد آن نهفته است. به عنوان یک ترکیب آندروژنی، با گیرنده های آندروژن در بدن تعامل دارد و واکنش های فیزیولوژیکی مختلف را تحریک می کند. یکی از جنبه های کلیدی، توانایی آن در اتصال به گلوبولین باندینگ هورمون جنسی (SHBG)، پروتئینی است که به تستوسترون متصل می شود و آن را غیرفعال می کند. با مهار SHBG، مسترولون به آزادسازی تستوسترون بیشتر کمک می کند و منجر به افزایش فعالیت آنابولیک و رشد عضلات می شود.

اکساندرولون

اکساندرولون یک استروئید ‘آنابولیک’ است که باعث رشد بافت عضلانی می شود.

اکساندرولون برای کمک به بازیابی وزن از دست رفته پس از جراحی، ضربه شدید یا عفونت های مزمن استفاده می شود. اکساندرولون همچنین در افرادی که به دلایل پزشکی ناشناخته نمی توانند وزن سالم خود را افزایش دهند یا حفظ کنند استفاده می شود.

اکساندرولون همچنین برای کاهش از دست دادن عضلات و کاهش درد استخوان در افراد مبتلا به پوکی استخوان استفاده می شود. اکساندرولون همچنین ممکن است برای اهدافی استفاده شود که در این راهنمای دارویی ذکر نشده است.

TBOL

T-BOL با اتصال به گیرنده های آندروژن در عضلات و استخوان ها عمل می کند و منجر به افزایش توده عضلانی، قدرت و قدرت می شود. همچنین توانایی افزایش تراکم استخوان، تولید گلبول های قرمز و احتباس نیتروژن در عضلات را دارد که می تواند ریکاوری و عملکرد را افزایش دهد.

اگر می‌خواهید عضله بسازید، به شرط اینکه در باشگاه سخت کار کنید، درست غذا بخورید، استراحت کافی داشته باشید و از TBOL به درستی استفاده کنید، متوجه افزایش شدید توده عضلانی خواهید شد. هر روز که می گذرد، پیشرفت ها بیشتر و بیشتر قابل توجه خواهد بود. اگر در مورد عضله سازی جدی هستید، متوجه افزایش شدید توده عضلانی خواهید شد.

برای افزایش قدرت بدنی چه باید خورد

یکی از سوالات رایج این است که در کنار قرص افزایش قدرت بدنی، چه مکمل و ویتامین هایی برای افزایش قدرت بدنی مناسب هستند که در ادامه به آن ها پرداختیم.

کراتین

کراتین یک ترکیب طبیعی است که به مقدار کم در غذاهای مختلف یافت می شود، اما همچنین مکملی محبوب برای کسانی است که قصد افزایش تلاش های عضله سازی خود را دارند. کراتین مونوهیدرات، شکل کراتین که بیشتر مورد تحقیق قرار گرفته است، به پر کردن ذخایر آدنوزین تری فسفات (ATP) در عضلات کمک می کند و منجر به افزایش قدرت و قدرت در طول تمرینات مقاومتی می شود. تحقیقات به طور مداوم از مزایای مکمل کراتین برای رشد عضلانی حمایت می کند و به این نتیجه می رسد که کراتین برای افزایش قدرت، توده عضلانی و عملکرد کلی موثر است.

آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA)

BCAA ها، از جمله لوسین، ایزولوسین و والین، اسیدهای آمینه ضروری هستند که بدن نمی تواند آنها را به تنهایی تولید کند. آنها نقش مهمی در سنتز پروتئین دارند و می توانند برای رشد عضلات مفید باشند. در حالی که BCAA ها را می توان از طریق یک رژیم غذایی متعادل به دست آورد، مکمل ها می توانند تاثیرگذاری را چند برابر کنند. بنابراین، اگر به دنبال قرص های تناسب اندام یا افزایش قدرت بدنی هستید، ممکن است BCAA یک مکمل پروتئین ساز عالی برای شما باشد.

منیزیم

منیزیم یکی از ویتامین های کلیدی برای رشد عضلات است. اغلب با رشد و سلامت عضلات مرتبط است. یک مطالعه نشان داد که مکمل‌های منیزیم می‌تواند به رشد عضلانی و سلامت عمومی افراد مبتلا به کمبود کمک کند، به خصوص اگر منیزیم IV دریافت می‌کنید.

کلسیم

کلسیم در بسیاری از غذاها یافت می شود و به مغز اجازه می دهد تا تکانه های عصبی را از مغز ارسال کند. به همین دلیل به انقباض عضلات و بهبود تمرینات شما کمک می کند. یک مطالعه اخیر نشان داد که مصرف کم کلسیم می‌تواند پیش‌بینی‌کننده کاهش عضله در بین زنان باشد و مصرف کلسیم رژیم غذایی در میانسالان برای حفظ توده عضلانی توصیه می‌شود.

آهن

آهن یک ویتامین مهم برای خون ما است. به ساخت گلبول های قرمز خون کمک می کند و اکسیژن را به ماهیچه ها می رساند. این در مرغ، گوشت، لبنیات و ماهی موجود است و به متابولیسم پروتئین ها و چربی ها کمک می کند و به ترمیم و رشد عضلات کمک می کند. برای بدنسازان و ورزشکاران استفاده از مکمل های آهن بسیار رایج است، که به ویژه برای کسانی که کمبود آهن دارند مفید است.

برای افزایش قدرت بدنی چه قرصی بخوریم

نحوه خرید بهترین قرص برای افزایش قدرت بدنی

برند داروسازی اولون فارما به عنوان تولید کننده انواع داروها که قرص ها و مکمل های ورزشی را نیز  از جمله استروئید ها عرضه می کند. اگر قصد دارید بهترین قرص برای افزایش قدرت بدنی را خرید کنید حتما با نمایندگی اولون فارما در ارتباط باشید.

سخن آخر

قرص های مذکور فقط تعدای از بهترین داروها برای افزایش قدرت بدنی مخصوصا در بدنسازی هستند که می توانید از آن ها استفاده نمایید. اگر قصد افزایش قدرت بدنی دارید، ما از شما می خواهیم در مورد استفاده از استروئیدهای آنابولیک آگاهانه تصمیم بگیرید و از نمایندگی اولون فارما به صورت کامل اطلاعاتی بست آورید.

سوالات متداول

چه قرص برای افزایش قدرت بدن توصیه می‌شوند؟

از جمله قرص هایی که برای افزایش قدرت بدن میتوانند استفاده شوند، کراتین، پروتئین و استروئیدها هستند که در متن مقاله به قرص های استروئیدی پرداختیم.

چگونه می‌توان بهترین دارو افزایش قدرت در بدنسازی را تهیه کرد؟

میتوانید طبق روش ذکر شده از طریق اولون فیت به عنوان نماینده داروسازی اولون فارما اقدام به خرید بهترین قرص برای افزایش قدرت بدنی کنید.

چگونه می‌توان مطمئن شد که داروی خریداری شده اصل است؟

برای اطمینان از اصل بودن دارو، باید از نمایندگی‌های معتبر و تایید شده خرید کنید. به عنوان مثال، اولون فارما یکی از تولیدکنندگان معتبر داروهای بدنسازی است و توصیه می‌شود که برای خرید از نمایندگی‌های رسمی این شرکت استفاده کنید تا از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: